فرآیند جدید دریافت دانشنامه دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۳ کد : ۷۲۶۴۵ اخبار مرکز
تعداد بازدید:۱۴

فرآیند جدید دریافت دانشنامه دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان اصفهان اعلام شد. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان، رییس اداره خدمات آموزشی واحد استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: با توجه به دستور العمل معاونت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی و انعقاد قرارداد فی‌مابین  این دانشگاه و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران مبنی بر توزیع دانشنامه‌های دانش‌آموختگان از طریق شرکت مذکور، متقاضیان از این پس دانشنامه های خود را از طریق شرکت پست دریافت خواهند کرد.
 
مهناز عابدینی تصریح کرد: پیش از این نیاز بود دانش آموختگان برای دریافت دانشنامه خود از شهرهای مختلف به واحد های استانی مراجعه کنند که این امر گاه مراجعین را با سختی هایی مواجه می کرد، از این رو به منظور رفاه حال متقاضیان از این پس دریافت دانشنامه با مراجعه به  دفاتر پستی دولتی سراسر کشور و ارسال مدارک مورد نیاز به واحد استانی اصفهان انجام خواهد شد.
 
عابدینی افزود : پس از مراجعه متقاضی به اداره پست مدارک توسط کارشناس این اداره بررسی و به آدرس واحد استانی ارسال شده و در واحد استان اصفهان نیز در صورت عدم وجود نواقص پس از بررسی کارشناس استان، دانشنامه فرد به آدرس نامبرده ارسال خواهد شد. 

رییس اداره خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: روندنمای این فرآیند، چک لیست مدارک مورد نیاز برای دریافت دانشنامه و آدرس دفاتر پستی دولتی سراسر کشور بروی سایت واحد استان اصفهان بارگذاری شده که متقاضیان قبل از مراجعه به دفاتر پستی و ارسال درخواست می توانند با مراجعه به این آدرس، لیست باجه های پستی طرف قرارداد و سایر اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

وی اظهار کرد: دانشجویان جهت اطمینان از صدور دانشنامه خود می توانند به سامانه های آموزشی هم آوا یا سجاد مراجعه و یا با مرکز محل تحصیل خود تماس حاصل نمایند.

لینک دریافت اطلاعات مورد نیاز متقاضیان دریافت دانشنامه :

موارد مربوط به تحویل دانشنامه - دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان اصفهان